Επισκέπτες σελίδας:

Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Εξομολόγηση στη lifo

Παντρεύεται η κολλητή μου... 

και ζω τις προετοιμασίες από πρώτο χέρι! Κούραση, τρέξιμο, χιλιάδες επιλογές και άλλα τόσα τηλέφωνα και mail με προτάσεις για κάτι διαφορετικό όπως λένε - τις ίδιες μαλ@κίες λένε όλοι! 

Πόσα λεφτά χαμένα!!!!! Τι να πρωτοπώ; Εκκλησία, στολισμοί, βέρες, προσκλητήρια, μπομπονιέρες, νυφικό, κοστούμι, γλέντι, φωτογράφοι και για να μην αναφερθώ στην προετοιμασία της νύφης - κομμωτήριο, μακιγιάζ, αποτρίχωση, όπου οι τιμές είναι τραγικές μόνο και μόνο επειδή θα είναι για γάμο!?! Εκμετάλλευση από παντού!!! 

Στα αλήθεια τώρα τα χρειαζόμαστε όλα αυτά? Ποτέ δεν με συγκινούσε ο γάμος στο τυπικό του κομμάτι. Δεν ονειρευόμουν ποτέ τον εαυτό μου νύφη στην εκκλησία, να κάνω όλα αυτά τα στημένα που κάνουν όλες - την είσοδο στο κέντρο, τον πρώτο χορό, το κόψιμο της τούρτας,
να χαιρετάω τραπέζι τραπέζι ένα σωρό αγνώστους που δεν έχω ξαναδεί ποτέ αλλά είχαμε υποχρέωση να τους καλέσουμε ( θα παρεξηγηθεί η μητέρα της τριτοξάδερφης της μάνας μου αν δεν την καλέσουμε, εκείνη μας είχε καλέσει στον γάμο της κόρης της - ασχέτως που δεν πήγα ποτέ! )και όλα αυτά με ένα χαμόγελο στα χείλη!

Δεν μου λέει τίποτα όλο αυτό το πανηγύρι. Ο γάμος για μένα είναι κάτι βαθύτερο και έτσι τον αντιμετωπίζω. Είναι μια ένωση πιο ουσιαστική και δεν είναι για όλους! Θα ήθελα να γνωρίσω κάποιον που να έχουμε την ίδια τρέλα, να σκεφτόμαστε και να επικοινωνούμε με τον ίδιο τρόπο αλλά και να αλληλοσυμπληρώνουμε ο ένας τον άλλον, να ζήσουμε έντονα την σχέση μας, να είναι αυτός για μένα και εγώ γι αυτόν, και όταν θα είμαστε έτοιμοι για οικογένεια να πάμε σε ένα νησί, ούτε ακριβά νυφικά, ούτε καλεσμένους, ούτε τίποτα, μόνο εγώ και αυτός, με κουμπάρο κάποιον συμπαθητικό ταβερνιάρη και φωτογράφο τον έφηβο γιο του - χρειάζονται μήπως επαγγελματικές φωτογραφίες για να αποτυπωθεί ο έρωτας? Αυτός θα ήταν ο ιδανικός γάμος για μένα - η απλότητα σε όλο της το μεγαλείο! Και επειδή λοιπόν βρίσκομαι σε τέτοια διάθεση τον τελευταίο καιρό ας κλείσω με μία ευχή - Αντε και σας δικά μας κορίτσια - αγόρια της Lifo!!!

Πηγή:http://www.lifo.gr/

Το άρθρο προέρχεται από τη lifo (www.lifo.gr) και τη στήλη ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ http://www.lifo.gr/confessions!

Δεν υπάρχουν σχόλια: