Επισκέπτες σελίδας:

Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

Για πείτε...

Υπάρχει μία στήλη στη σελίδα lifo.gr με τίτλο ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ. Εκεί μπορεί να γράφει ο καθένας την εξομολόγησή του, αυτό που θέλει να βγάλει από μέσα του και μάλιστα ανώνυμα!

Σας παραθέτω μια εξομολόγηση η οποία αφορά τις σχέσεις και είχε πάρα πολλά σχόλια!



Διαβάστε: http://www.lifo.gr/ η εξομολόγηση


Ένα από τα σχόλια
http://www.lifo.gr/img/anonymous.png

Παιδιά να σας πω κάτι...;! 

Απ'αυτά που λέτε και απ'αυτά που έζησα και γω στην Ελλάδα τα πράγματα είναι δραματικά στα διαπροσωπικά. Θυμάμαι ήμουν 28 ετών, δεν είχα ποτέ σχέση με κοπέλα και οι γονείς μου στεναχωριόντουσαν πολύ, ιδίως η μάνα μου!
Εγώ είχα πέσει σε κατάθλιψη!!! 

Λόγω της δουλειάς μου, στα 28, πήγα επαγγελματικό ταξίδι 4 ημερών στο εξωτερικό και αμέσως γνώρισα κοπέλα...τη δεύτερη μέρα!!! Την έφερα Ελλάδα και περάσαμε τέλεια 1 χρόνο. Μετά ξαναπήγα εξωτερικό, σε άλλη χώρα, για 10 μέρες, γνώρισα άλλη κοπέλα την έφερα και αυτή Ελλάδα και περάσαμε 2,5 χρόνια τέλεια. 

Στο μεταξύ δεν μπορούσα να κάνω καθόλου σχέση με Ελληνίδες. Ούτε φλερτ, ούτε τίποτα. Μετά έφυγα μόνιμα από Ελλάδα, για 9 χρόνια, σε 2 διαφορετικές χώρες, και ταξίδευα παράλληλα πολύ. Πολλές σχέσεις, πολλές κοπέλες, πολύ φλερτ, σ'όλες τις χώρες που πήγα. 

Πριν 2 χρόνια ξαναγύρισα Ελλάδα και γύρισα πάλι στην ερημιά και την κατάθλιψη!!! Έχω γνωρίσει μερικές κοπέλες και όλες είναι αρνητικές όταν ζήτω να κάνουμε σχέση. Επιδιώκω σοβαρή σχέση, γιατί η μάνα μου λέει "πάρε Ελληνίδα παιδί μου". Μόλις γύρισα μάλιστα από έξοδο Σαββατόβραδου και μου'χει κάνει τρομερή εντύπωση στην Ελλάδα που βλέπεις συνέχεια αντροπαρέες και κοριτσοπαρέες και δε μιλάει κανένας σε κανέναν. 

Τι ανωμαλία είναι αυτό το πράγμα ;;!! Δεν το αντέχω αυτό ρε παιδιά...! Δε θέλω να γυρίσω πίσω, "εκεί" που ήμουν στα 28 μου. 42 ετών μόνος δε λέει και δε θέλω να χάσω χρόνο...! 

Του χρόνου με το καλό με βλέπω όπου φύγει-φύγει πάλι για το εξωτερικό. Χαίρομαι που η δουλειά μου μου δίνει αυτή τη δυνατότητα. Αυτά τα λέω παιδιά, διότι αυτή η πραγματικά αρρωστημένη κατάσταση υπάρχει μόνο εδώ. Μάλλον δεν ταιριάζουμε μεταξύ μας σα λαός. 

Γι'αυτό , όσοι μπορείτε φύγετε για το εξωτερικό μα δείτε άσπρη μέρα. Όσοι πάτε θα καταλάβετε τι εννοώ! 
ΔΕ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΗ Η ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ!!! 42 ετών . 2 χρόνια μόνος και μου φαίνονται αιώνας. 

Πηγή:www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: