Επισκέπτες σελίδας:

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Πως πήρε το όνομα η περιοχή Μποτέϊκα στο Ελατοχώρι.


Όπως μας ανέφερε ο κύριος Σωτήρης Μπότας οι ρίζες του οποίου ξεκινάνε από το Ελατοχώρι Ζαγορίου, η περιοχή Μποτέικα στο χωριό, πήρε το όνομα από τον παππού του.

Σε συνομιλία που είχαμε, μαζί του, μας είπε τα εξής:

«Ο παππούς μου ο Γιάννης Μπότας, ήταν γεννημένος στο Ελατοχώρι.
Ως νομικός έζησε
και παντρεύτηκε στην Αίγυπτο. Ο πατέρας μου ο Νίκος Μπότας εντάχθηκε στο Κάιρο στην τρίτη ορεινή ταξιαρχία πολεμώντας στο Ρίμινι στο Ελ Αλαμέιν και στην Ελλάδα με τον στρατηγό Τσακαλώτο.
Μου έλεγε ότι αυτή η εκκλησία (σ.σ. ο Άγιος Νικόλαος Ελατοχωρίου) ήταν χτισμένη από την οικογένεια Μπότα και κάηκε κατά την περίοδο της γερμανικής κατοχής.
Έχω έρθει στο χωριό την περίοδο του 1990 - 1995. Ο συγχωρεμένος ο πατέρας μου έλεγε ότι υπάρχει και περιοχή Μποτέϊκα.»


*Η περιοχή Μποτέϊκα βρίσκεται δίπλα από το μνημείο της εκκλησίας του Αγίου Νικολάου Ελατοχωρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: