Επισκέπτες σελίδας:

Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Πως το Σύγχρονο Marketing Χειραγωγεί την Αντίληψη σου

Ακριβώς την στιγμή που διαβάζεις το συγκεκριμένο κείμενο μια ομάδα ανθρώπων στο διαφημιστικό τμήμα της Coca Cola μετρούν τα Hz που βγάζει ο ήχος όταν ανοίγεις το κουτάκι της. Όσο παράξενο και αν σου φαίνεται, ο ήχος αυτός δημιουργήθηκε για να αφήσει ένα χαρακτηριστικό σημάδι στο μυαλό σου. Ένα σημάδι που πρόκειται να σου μείνει αξέχαστο...
Στην Σκιά του Φόβου
Το 2009 θα εμφανιστεί ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους των τελευταίων δεκαετιών για την ανθρωπότητα. Ο ιός H1N1 που εντοπίστηκε στο Μεξικό ήταν ικανός να αφανίσει τους πάντες. Έξι χρόνια αργότερα, ο SARS θα δημιουργούσε για άλλη μια φορά παγκόσμιο πανικό.
Παρόλο που το τέλος του κόσμου δεν ήρθε όπως ήταν αναμενόμενο, οι διαφημιστικές βρήκαν μια χρυσή ευκαιρία. Αν έχεις καθαρά χέρια μπορεί να γλιτώσεις!