Επισκέπτες σελίδας:

Σάββατο 14 Μαρτίου 2020

Πολλά διλήμματα

Δεν είμαι ειδικός, δεν είμαι οικονομολόγος, δεν είμαι μεσσίας.
Είμαι προβληματισμένος και παρατηρώ με αγωνία τα τεκταινόμενα που ζούμε εδώ και λίγες μέρες, γι’ αυτό θα πω τα εξής. Υπάρχει ένας πανικός (δικαιολογημένος ή αδικαιολόγητος). Επικρατεί φόβος για το μέλλον, κυρίως το άμεσο.
Έχουν δημιουργηθεί δύο στρατόπεδα, το ένα πιστεύει στην φυσικότητα του ιού και το άλλο πως είναι φτιαχτό όλο αυτό. Αργά ή γρήγορα αυτό που ζούμε, θα περάσει και θα βρεθούμε αντιμέτωποι με πολλά διλήμματα.


·       Δημόσια ή ιδιωτική υγεία;
·       Πόλη ή χωριό;
·       Πρωτογενής τομέας ή υπηρεσίες και υπερκατανάλωση;
·       Παραδοσιακοί τρόποι διακυβέρνησης ή ένα νέο σύστημα διοίκησης;
·       Έντυπος τύπος ή ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης;
·       Σχολεία και φροντιστήρια ή νέα μέθοδος εκπαίδευσης;
·       Και όλα αυτά με την γεωγραφική και πολιτική «ασφάλεια» που έχουμε σήμερα ή θα υπάρξει αλλαγή χάραξης συνόρων και συμμαχιών;

Και το σημαντικότερο... τι μέλλει γενέσθαι στην οικονομία (την παγκόσμια) με τις συναλλαγές; Θα παραμείνει το φυσικό χρήμα ή θα επικρατήσει το (ακόμη πιο ψεύτικο) πλαστικό χρήμα;


Υ.Γ.: Όλα αυτά τα ερωτήματα είμαι σίγουρος πως έχουν συζητηθεί και προκαθοριστεί εδώ και πολλά χρόνια, αλλά τώρα είναι το κομβικό σημείο για ραγδαίες αλλαγές. Εύχομαι και ελπίζω να είναι αναίμακτες.


~Άγγελος Μητσόπουλος
(Ποιητής – Συγγραφέας)

Δεν υπάρχουν σχόλια: